»   pyrmo dinitrol
    »   polytop
    »   equalizer

Akcija! Nuolaidos!
Apie mus
  Skirtingų prekių viso: 0
  Viso prekių krepšelyje: 0
  IŠ VISO: 0 €
  » žiūrėti krepšelį

  UAB 'MAKVIS',
  Dariaus ir Girėno g. 40-101,
  LT-02189 Vilnius, Lietuva

  Tel. (8-5) 239 59 16,
  Faks. (8-5) 239 59 17
 
  » grįžti atgal


Informacija apie antikorozinio padengimo naujoves

 Pastaruoju metu rinkoje aktyviai bandoma diegti automobilių apsaugos nuo korozijos technologiją naudojant neva “naujos kartos” produktą “viskas viename”. Akcentuojama, kad tai universali antikorozinė medžiaga, tinkanti visoms be išimtiems automobilyje naudojamos medžiagoms bei kėbulo vietoms apsaugoti nuo korozijos, nereikalaujanti kruopštaus paruošiamojo darbo, t.y. plovimo ir džiovinimo, viso automobilio apsaugai sunaudojant labai mažą medžiagos kiekį (2-3 litrus), tiesa šią procedūrą kartojant kiekvienais metais.

Norėtume iš karto įnešti aiškumo šiuo klausimu. Tai nėra kažkas unikalaus ir naujo. Tarp DINITROL medžiagų yra dešimtys įvairių, kurios suteikia laikiną apsaugą nuo korozijos metalinėms konstrukcijoms, tame tarpe ir automobiliams nuo 3 iki 12 mėnesių priklausomai nuo naudojamos medžiagos ir eksploatacijos sąlygų. Tačiau gerbdami klientus ir savo partnerius mes nerekomenduojame tokios apsaugos nuo korozijos kaip visavertės.

Mes dirbame šioje srityje jau virš dvidešimt metų, o technologijos, kurias mes naudojame ir rekomenduojame partneriams, atėjo iš Skandinavijos šalių, artimiausių mums pagal klimatines sąlygas. Jos jau daugiau nei septyniasdešimt metų užima pirmą vietą pagal paplitimą visame pasaulyje tiek automobilių gamybos metu (Efcoat pavadinimu), tiek antrinėje rinkoje (DINITROL pavadinimu). Tai leidžia mums pagrįstai teigti, kad mūsų klimatinėms sąlygoms, kelių būklei bei automobilių parkui viena universali medžiaga, vienodai gerai sauganti nuo korozijos įvairius automobilių kėbulo paviršius, sutepanti judančias detales, slopinanti triukšmus bei vibracijas ir  apsauganti nuo dėvėjimosi tikrai nėra tinkamas sprendimas. Akivaizdu, kad viena medžiaga, niekaip negali atlikti tiek daug ir visiškai skirtingų funkcijų. Daugiametė mūsų bei kolegų Skandinavijos šalyse, kur ir gimė visos iki šiol žinomos antikorozinio automobilių dengimo technologijos, patirtis rodo, kad nesudaranti tvirtos plėvelės medžiaga, visai netinka dugno apsaugai mūsų klimatinėmis sąlygomis. Ji lengvai nusiplauna nuo dugno ir ypač ratų arkų net automobiliui važiuojant lietui lyjant ar šlapia danga.

Automobilių savininkams, ieškantiems pigesnės antikorozinio padengimo paslaugos, nepasiruošusių investuoti į automobilio ilgalaikę patikimą apsaugą nuo korozijos, siūlome alternatyvą pilnai dvisluoksnei DINITROL technologijai - laikiną sezoninę automobilių apsaugą nuo korozijos naudojant vieną DINITROL medžiagą - DINITROL ML, kuri pagal dvisluoksnę technologiją atlieka grunto vaidmenį. Dengti reikėtų visas uždaras ertmes per technologines kiaurymes (duris, sparnus, lanžeronus, statramsčius, variklio bei bagažinės dangčius, rėmo ertmes) visą dugną, nenurenkant apsauginių aerodinaminių elementų. Nepurkšti ant guminių tarpinių bei elektros jungčių. Toks padengimas priklausomai nuo automobilio eksploatacijos intensyvumo bei klimatinių sąlygų užtikrins apsaugą nuo 6 iki 12 mėnesių. Antrą pakartotinį padengimą rekomenduojame atlikti po 6 mėnesių. Jo metu užteks pakartoti tik matomų dugno paviršių padengimą - tai gi sumažėjus  sąnaudoms, ženkliai sumažėtų ir pakartotinio dengimo galutinė kaina klientui.

Tokią alternatyvą suteikia naudojant jau įsitvirtinusią rinkoje DINITROL medžiagą, gauti paslaugą tiems klientams, kurie ieško pigesnės antikorozinio padengimo paslaugos. Tuo pačiu išvengsite rizikos pirkti paslaugą su medžiagomis, kurios mūsų rinkoje dar nėra pasiteisinusios, o jų platinimas ir naudojimas kitose šalyse prieš keliolika metų paliko vien neigiamus prisiminimus.

Tikimės, kad serviso patirtis ir ši papildoma informacija leis Jums priimti teisingą sprendimą ir nerizikuoti laiko patikrintos dvisluoksnės DINITROL technologijos reputacija. Jau dabar nereti atvejai, kai į mūsų DINITROL Centrą kreipiasi nusivylę klientai, ant kurių automobilių jau po kelių savaičių sunku rasti net pėdsakus “naujos kartos”  medžiagos. Ypač pavojinga mums atrodo situacija, kai po tuo pačiu stogu dirbama su dvisluoksne DINITROL technologija ir “Krown” . Atsiranda realus pavojus, kad klientas, kuris po kurio laiko liks nepatenkintas paslauga, tiesiog susies tą nepasitenkinimą su DINITROL vardu, kuris po tuo stogu ir aplamai visoje rinkoje egzistuoja daug ilgiau.