»   pyrmo dinitrol
    »   polytop
    »   equalizer

Akcija! Nuolaidos!
Apie mus
  Skirtingų prekių viso: 0
  Viso prekių krepšelyje: 0
  IŠ VISO: 0 € / 0 Lt

  » žiūrėti krepšelį

  UAB 'MAKVIS',
  Dariaus ir Girėno g. 40-101,
  LT-02189 Vilnius, Lietuva

  Tel. (8-5) 239 59 16,
  Faks. (8-5) 239 59 17
 
  » užduokite klausimą


Ar galima pačiam atlikti antikorozinį padengimą?

   Galima, jei tiksliai žinote kaip tai daryti ir turite tam sąlygas. Dugną būtina kruopščiai nuplauti aukšto slėgio srove ir išdžiovinti. Ir vis tik rekomenduojama pirmą kartą automobilio padengimą patikėti profesionalams, o po to kasmetinę priežiūrą jau galima atlikti ir pačiam.

Jei automobilis nenaujas ir jau yra matomų rūdžių, ar verta jam daryti papildomą antikorozinį padengimą?

   Verta, tik svarbu žinoti, kad automobiliams, kurių amžius virš 3 metų, garantija padengimui suteikiama priklausomai nuo realios automobilio būklės iki padengimo. Rūdys, matomos ant dažų paviršiaus, suvirinimo siūlėse, ant briaunų dengimo metu nėra šalinamos, nes jų priežastys yra sunkiai prieinami ir nematomi vidiniai paviršiai. Bet padengus jau pradėjusias rūdyti vietas tinkamomis antikorozinėmis medžiagomis, jau prasidėjusios korozijos greitis sumažėja iki 100 kartų. Taigi, geriau vėliau, negu niekada.

Girdėjau, kad atliekant papildomą antikorozinį padengimą netenka galios gamintojo antikorozinė garantija kėbului?

   Dirbant tiksliai pagal DINITROL technologiją, jokio neigiamo poveikio automobiliui nėra. Technologinė schema, kurioje nurodytos visos dengtinos vietos, atspinti modelio specifiką bei yra suderinta su automobilio gamintoju. 
   Skandinavijos šalyse netgi trišalis susitarimas tarp gamintojo - dilerio, pardavėjo ir antikorozinio centro, pagal kurį patenkantys į Skandinavijos rinką automobiliai privalo būti papildomai dengimai importo terminale.

Ar reikia papildomo antikorozinio padengimo automobiliams, kiekvienas gamintojas duoda 6 ar net daugiau metų iki kiauryminės korozijos pasirodymo?

   Šiuolaikinių automobilių atsparumas tikrai pagerėjo, lyginant su gamintai prieš 10-15 metų. Tačiau visai nerūdijančio kėbulo kol kas pagaminti nepasiseka. Net 90 proc. automobilio masės sudaro metalas (geležis), kuris veikiamas aplinkos (oras bei drėgmė) koroduoja (rūdija). Gamybos metu neįmanoma užtikrinti, kad automobilis, visai nerūdytų. Todėl ir daromas papildomas automobilio antikorozinis padengimas.