»   pyrmo dinitrol
    »   polytop
    »   equalizer

Akcija! Nuolaidos!
Apie mus
  Skirtingų prekių viso: 0
  Viso prekių krepšelyje: 0
  IŠ VISO: 0 € / 0 Lt

  » žiūrėti krepšelį

  UAB 'MAKVIS',
  Dariaus ir Girėno g. 40-101,
  LT-02189 Vilnius, Lietuva

  Tel. (8-5) 239 59 16,
  Faks. (8-5) 239 59 17
 
  » grįžti atgal


Ką automobilių prekeiviai nutyli apie automobilių koroziją?..
Rūdys – tai jau rezultatas, o korozija – tai ilgas procesas
Kiekvienas šaltasis metų sezonas, net ir be netikėtų šalčių, neišvengiamai veikia kiekvieno mūsų automobilį nepastebimai, tačiau negrįžtamai. Kiekvienas žiemos mėnuo mūsų automobiliui lyg keliolika normalių mėnesių, todėl jei po žiemos nenorite pamatyti siaubą keliančių geltonai rusvų dėmių bei atsilupusių dažų ant automobilio kėbulo, būtina pasirūpinti automobilio antikoroziniu padengimu. Kuo anksčiau imsitės priemonių, leidžiančių atitolinti proceso pradžią, tuo didesnė tikimybė gauti geresnį ir pigesnį rezultatą. Kuriuo metų laiku geriausiai atlikti papildomą antikorozinį padengimą? Jei technologijos laikomasi griežtai ir turimos visos reikalingos techninės priemonės, tai didelio skirtumo nėra. Žinoma, kai automobilis švarus ir sausas, jo paruošimas padengimui užima mažiau laiko ir pigiau kainuoja. Tačiau daug svarbiau yra ne kada, o kas atliks tą. Korozija – amžinas visų automobilių priešas, neaplenkiantis nė vienos transporto priemonės, net pačios naujausios. Metalų korozija – savaiminis metalų irimas, vykstantis dėl cheminės ar elektrocheminės metalų ir aplinkos sąveikos. Kai nauji automobiliai patenka į gatves be papildomo antikorozinio padengimo jie nėra pakankamai apsaugoti nuo rūdžių eksploatuojant juos Lietuvos sąlygomis. Dėl šios priežasties jie kur kas greičiau ima rūdyti, o jų liekamoji vertė krenta itin sparčiai. Antikorozijos specialistai ant bet kurio modelio automobilio, eksploatuoto nors dvi žiemas gali parodyti ne vieną korozijos židinį. Todėl, bene, vienintelė išeitis – kėbulo padengimas antikorozinėmis medžiagomis specializuotame centre, turinčiame specialią diagnostinę aparatūrą, kuri gali mažiausias rūdžių dėmeles pastebėti net ir vidinėse ertmėse, pavyzdžiui, slenksčiuose ar durelėse. Specialistai teigia, jog kokybiškai apdoroto metalo atsparumas korozijai padidėja beveik 1 000 kartų, o automobilio naudojimo laikas pailgėja penkeriais metais. Užsienio rinkos tyrimai atskleidė, kad jei pirkėjas perka pirmą savo gyvenime automobilį, jam visai nerūpi jo kėbulo atsparumas korozijai ir atitinkamai galimybė prailginti kėbulo tarnavimo laiką. Tačiau kai pirkėjas perka jau 3-4 automobilį, paprastai vienas iš keturių jau teiraujasi apie perkamo modelio atsparumą korozijai, o jei perka 6 automobilį, tai jau du iš penkių pirkėjų domisi šią problema. Danijoje, kur retai iškrenta sniegas, geresni keliai bei automobilių priežiūra, sėkmingai dirba virš 200 antikorozinių centrų, kuriuose kasmet apsilanko virš 10 proc. visų registruotų 2,2 mln. lengvųjų automobilių. Deja, automobilių savininkai mūsų šalyje nesupranta, kad rūdys – tai jau rezultatas, o korozija – tai ilgas procesas. Tam yra keletas priežasčių. Pirmiausiai, transporto priemonės savininkų šykštumas – kelis šimtus eurų kainuojanti investicija retai atrodo protinga, kai automobilis dar visai naujas ir neturi jokių akivaizdžiai matomų korozijos padarinių. Deja, automobilio korozija tuo ir pavojinga, kad kai jos rezultatai tampa matomi – paprastai ką nors daryti jau būna vėlu arba labai brangu. Dar viena priežatis ta, jog, kai vakaruose gaminti automobiliai pradėjo vyrauti mūsų keliuose, savininkai pradėjo galvoti, kad jie visai nerūdija ir jokia papildoma apsauga jiems nereikalinga. Galiausiai, naujų automobilių pardavėjai, patys neįsigilinę į gamintojo garantijos nuo korozijos esmę bei naudodami įvairiausius marketingo triukus (tokius, kaip, kaip 12 metų garantiją kėbului nuo korozijos), taip pat formuoja neteisingą automobilių savininkų požiūrį į kėbulo korozijos problemą. Ir nors automobilių gamintojai tobulina gamybos technologijas, kad rūdys ne taip greitai paveiktų metalą, tačiau nei vienam gamintojui neapsimoka kurti amžino automobilio. Bėda dar ir ta, kad Lietuvoje naujų automobilių pirkėjai nė neįtaria, kad jų automobiliai, kitaip nei tie, kuriuos įsigyja užsienio šalių vairuotojai, dažniausiai nebūna papildomai padengti antikorozine danga prieš juos parduodant. padengimą. Geriausiai kreiptis į profesionalus, kurie specializuojasi šioje srityje nuolat, turi visas reikiamas sąlygas, patirtį bei griežtai laikosi standartizuotos technologijos. Jie ne tik kokybiškai atliks darbą, bet ir išduos sertifikatą, patvirtinantį atliktų darbų kokybę bei suteikiantį garantiją bei reglamentuoja garantinį aptarnavimą. Vienas šios nedidelės rinkos Lietuvoje lyderių – UAB „Makvis“, beveik du dešimtmečius teikianti automobilių antikorozinio padengimo paslaugas, užsiimanti didmenine prekyba antikorozinėmis medžiagomis visoms transporto priemonėms, klijais automobilių stiklų keitimui, glaistais, hermetikais, klijais kėbulo remontui, koncentratais automobilių plovykloms, automobilių priežiūros priemonėms (poliroliai, valikliai, dažai remontui), technologine įranga antikoroziniam dengimui (siurbliai, purkštuvai, antgaliai), įrankiais stiklų keitimui, įvairiomis cheminėmis medžiagomis (sandarikliai, fiksatoriai, anaerobiniai ir kiti klijai) visų transporto priemonių (automobilių, autobusų, troleibusų, vagonų, lėktuvų, priekabų, konteinerių) gamybai, surinkimui bei remontui.