»   pyrmo dinitrol
    »   polytop
    »   equalizer

Akcija! Nuolaidos!
Apie mus
  Skirtingų prekių viso: 0
  Viso prekių krepšelyje: 0
  IŠ VISO: 0 € / 0 Lt

  » žiūrėti krepšelį

  UAB 'MAKVIS',
  Dariaus ir Girėno g. 40-101,
  LT-02189 Vilnius, Lietuva

  Tel. (8-5) 239 59 16,
  Faks. (8-5) 239 59 17
 
  » grįžti atgal


Ką būtinai reikia žinoti apie koroziją keičiant automobilio stiklą.

   Šiuolaikinio automobilio stiklai yra kėbulo vieningos struktūros elementai, užtikrinantys jo mechaninį tvirtumą bei gamintojo garantuojamus saugumo parametrus. Todėl profesionali stiklų keitimo dirbtuvė, keisdama automobilio stiklus, turi užtikrinti tokią darbų kokybę, kuri pilnai atstato pirminius transporto priemonės saugumo parametrus. 
   Kadangi Lietuvoje vyrauja seni automobiliai (70% senesni nei 10 metų), tai praktika rodo, kad atliekant įvairius jų darbus beveik visada susiduriama su korozijos pažeistų detalių, mazgų remontu. Stiklų keitimas nėra išimtis – nuėmus priekinį stiklą dažnai aptinkama, kad rėmas, prie kurio buvo priklijuotas stiklas pažeistas korozijos. Štai pagrindinės taisyklės bei patarimai, kaip patikimai suremontuoti tokį rėmą, kad įklijuotas stiklas atitiktų visus saugumo parametrus.
   1. Magneto pagalba nustatyti su kokio metalo rėmu bus dirbama. Magnetas prilips prie plieno (geležies) ir neprilips prie aliuminio.
   2. Jei rėmas korozijos pažeistas stipriai – suardytas jo vientisumas, yra kiaurymių – automobilį būtina nukreipti į kėbulinių darbų cechą, kur turi būti kokybiškai suremontuotas rėmas.
   3. Ant aliuminio rėmo nenaudokite plieninių įrankių, o ant plieninio įrankių iš aliuminio. Tai padės išvengti kontaktinės korozijos. Įrankius iš nerūdijančio plieno galima naudoti visais atvejais.
   4. Šlifavimą rūdžių produktams šalinti naudoti ribotai, siekiant nepažeisti rėmo mechaninio tvirtumo per daug nušlifavus. Šlifavimas „neišima“ rūdžių iš gilių porų.
   5. Aliuminio rėmas šlifuojant dėl parkaitimo linkęs greitai deformuotis.
   6. Šlifavimo metu išsiskirianti šiluma gali ženkliai susilpninti ir esamus kėbule suklijavimus.
   7. Užtikrinti, kad aliuminiui šlifuoti būtų naudojami būtent jam skirti diskai, ir tas pats galioja plienui.
   8. Tikslinga naudoti rūdžių išvalymui iš gilių porų grąžtus bei dildes. Svarbu sekti, kad aliuminiui naudota dilde nebūtų dirbama ant plieno ir atvirkščiai.
   9. Smėliasrovė – efektyviausias būdas korozijos produktams pašalinti. Po smėliasrovės švarų metalą būtina gruntuoti gruntu, numatytu klijų sistemos tiekėjo. Aliuminio paviršiui dažniausiai rekomenduojamas specialus gruntas. 
   10. Cheminės rūdžių šalinimo priemones naudoti rezervuotai, tik įsitikinus jų suderinamumu su klijų sistemos medžiagomis.
   11. Kai rėmo remonto darbus atliko kėbulo remonto baras, būtina įsitikint ar gruntas ant rėmo pilnai išdžiūvęs, kitaip užnešus klijų sistemos gruntą, gali įvykti sąveika.
   12. Ant suremontuoto rėmo paviršiaus neturi būti jokių pašalinių medžiagų – glaisto, sandariklio, tepalo, dulkių.
   13. Jei keičiant gamyklinį automobilio stiklą garantiniam automobiliui aptikote ant rėmo rūdžių, informuokite klientą, kad jam būtina kreiptis į automobilį pardavusį dilerį.
   14. Aptikę korozijos pėdsakus ant automobilio, kuriam keičiate stiklą, rėmo, užfiksuokite tai savo darbo dokumentacijoje, bei informuokite klientą. Taip apsidrausite nuo galimų pretenzijų problemų atveju.